Handenurrctn Arkadaşlar merhaba. 20+4 günlük hamileyim bebeğim genelde göbek deliği hizamda hafif tekmeler atıyor fakat bazende idrar keseme baskı hissediyorum aşağıya inip çıkıyor normal mi??
QUEEN088 Handenurrctn Bendede oluyordu doktora gitdim 30mm sonra progestron fitile başladık 37mm kalkdı.Ama yinede bebeğim öyle yapıyor aşağıya gidiyor yukarıya çıkıyor.İnşeAllah 2si randevum var bakım ne söyleycek doktor.Bu rahimboyu stressi beni bitirdi vallahi
Gozde-m Handenurrctn benim de öyle idi, şuan 35. haftamdayım şimdilik dönmedi hala aynı şekilde mesaneye tekmeler atıyor. Doktorum hiçbir şey olmaz demişti siz yine sorarsınız ama içinizi ferah tutun.
Handenurrctn Fatma0090 geçen hafta ölçüldü 31mm. Progestan fitil ve iğne kullanıyorum zaten. Arada oluyor normal değil mi?
Fatma0090 Handenurrctn valla kuzum benimde gecen hafta yanı söyle diyim 27de 34.5 du 28+1 de baskı oldu sancı oldu gittim 25 e düşmüş baskı yapıyır doğum olabilir dedi hemen ciger geliştirici yapıldı serklajlıyım allahtan o tutuyor ama onu da patlatabilşr uzan surekli dedi aniden kısalabiliyor ihmal etme
Handenurrctn Fatma0090 yani aslinda tam baskı değilde arada tekmeleri aşağıda hissediyorum çok nadir oluyor.
Fatma0090 Handenurrctn rica ederim canım riske hiç atma seeklajlımıydın sen dikiş varsa cok sorun olmaz ama yine de dikkat etmen lazm
Fatma0090 Handenurrctn belkş normldir bilemem kuzum benimki baş aşağı dönmüştğ 25 haftada 28+1 de de vajınamda agrı iğne batması oldu tekme atar gibi vuruyordu hayla da arada yapıyor doktor da kontol esnasında gördü baskı yaptını da aen yine de sor doktoruna belki normldir bilemeyiz
Handenurrctn Fatma0090 1 hafta arayla alttan muayene riskli değil değil mi? Geçen hafta baktirmistim yarın tekrar baktirayim
Handenurrctn QUEEN088 kaçıncı haftadasin canım banada progestan fitil verdi gece yatmadan önce yapıyorum 1 haftadır faydası olur değil mi? Sendemi günde 1 yapiyorsun
Fatma0090 Anneyimmm34 ulturasyonla yada altan muayne ile doktorlar görebiliyor kuzum 30 un üzeri idal güzle ama 30 un altı sorun sorun ölcümle belli olur
Fatma0090 Handenurrctn fitil kullanıyomusun progestan alttan bakması şart değşl kı ulturasyonla da gorebiliyor
Fatma0090 Handenurrctn suan kac haftalıksın ilk gebelik mi eğer kısla devam ediyorsa haftan da kücükse riske atma serklaj ol
Handenurrctn Fatma0090 20+4 haftaligim haftaya detaylı ultrasonum var geçen hafta 31 mm gayet iyi dedi doktorum ama yinede fitil yapıyorum geceleri. Alttan daha net ölçülüyor ama karından yanılma payı oluyor.. ben riski olurmu diye sordum 1 hafta arayla alttan bakmanın..
Fatma0090 Handenurrctn 31iyi ama kısalma olabiliyor hiç belli olmuyor bende sabh akşm fitil kullanıyorum her hafta alttan bakmayı da bilmiyorum canım bn sadece 28 haftada sancım ve baskı oldugunda alttan baktılar onun dısında surekli ulturasyonla ölcüm yapıldı bi sorun da olmadı