Merhaba güzel anneler biz bugün 37 haftayı bitiriyoruz karnimizda kasılmalarımiz var nst de sancı çıkıyor çok fazla hissedemesemde bugün Dr kontrolünde 1 cm açıklık olduğunu söyledi Dr ve bebeğin kilo alımını durdurdu Galib geçen haftaya aynı çıktı Dr um izinde olduğu için Bask Dr vardı ve cihazdan cihaza farkedebilecegini söyledi ve açıkça Şi artık gelsin istiyorum hem özlem hasretle hemde cidden havalar çok yoruyor tecrübe li güzel anneler ne dersiniz neler yapmam lazım ilk gebeliginde 1 cm açıklık la kaç hafta da doğum yapıldı şimdi den teşekkürler herkese