Merhabalar Kızlar 6+2 gebeyim bugün doktora gittim Bebeğe baktık bebek gelişiyor ama kese bozukluğu var her an düşük yapabilirsin kesenin düzelmeside mucize olurmuş 100de 1 bile değil diyor bunu yaşayan sonradan kesenin düzeldiğini gören biri var mı aranızda çok korkuyorum bebeğimi tekrar düşürürüm diye lütfen bunu yaşayan varsa yanıt verirse çok sevinirim 🙏🏾🤲🏾