denizzaysann kızlar normal doğumunuz kaçıncı haftada oldu ve sancılarınız oldumu yoksa suni sancımı aldınız , tecrübeli anneler süreçten bahsetse bizde meraklarımızı gidersekk 😅
Cicilibicili denizzaysann 39+4 te normal doğum yaptım. Sancılanınca gittim hastaneye😊 soracaklarınız olursa detaylı cevaplarım❤️