gizemrdpl Kızlar son 16 tabi takvime göre ne zaman isterse o zaman gelicek 😍🥰 sizde durumlar nasıl kaç kaldı veya kaç kala doğurdunuz normal doğum düşünüyorum nasip tabiki normal de olabilir sezeryanda
Simy gizemrdpl uygulamaya da takvime göre son 41 ama bakalım nezaman gelecek gerçi doktor bı hafta geride diyor bakalım ne olacak normalde 34+1 olması gerek ama 33+1 görünüyor bklm ne olacak nasip kısmet
Ozum12 gizemrdpl son 7 ❤️ne istediğimi bilmiyorum normal doğum yapanları okuyunca sezeryan istiyorum sezeryan yapanları duyunca normal istiyorum 😂😂
Suuraismom gizemrdpl bizim son 8 ilk kızım normal doğumdu çok kötü geçmişti 🥺 bidaha asla normal olmam sezeryan olurum diyodum 8 yıl sonra tekrar hamile kaldım sezeryanlıları duyunca yine gönlüm normal doğuma kayıyo. Artk bi karar versem fena olmicak
Nil07 Son 24 gün ama ne zaman geçiyor ne sıcaklar bitiyor . Uykusuzluk derken birde kaydı başladı sezeryan doğum olucak açıkçası ameliyat sonrası daha da zor olur mu diye kafaya takmaya başladım