Blodreina_ Daha önce bulantı bilekliği kullanıp faydasını gören var mı ya ben artık dayanamıyorum çare arıyorum bulantılarıma🥺
Ayayya Blodreina_ geçmiş olsun. ben kullandım ama ne yazık ki çok bir faydasını görmediğim için prilama başladım.
DidemDnnz Blodreina_ tıbbi bir faydası olacağını düşünmüyorum zamanında çıkan denge bileklikleri gibi olmasın :))) para tuzağı olabilir bence mantıksız geldi çünkü
Blodreina_ hayallliiim çok teşekkür ediyorum 🌸 henüz çok yeni 5+5 benimki ama bir haftadır ne çektiğimi bi ben bide Allah bilir yani
Asil_hatun Blodreina_ benimde çok bulantısı kusma oldu sabah aç karnına 2 prilam aksam 1 prilqm yedim hala yiyorum 28 haftadayim yemediğim gün kusuyorum
hayallliiim Blodreina_ canım ilaç yazdırdınmı benim tamamen kesmedi ama bazen yiyorum bazen hiç istifra etmeden geçiyor yoksa günde belki 20 defa çıkarıyordum hala devam ediyor bende 5. Haftada başladı 15+5 olduk ful devam ilacada devam inşallah senin uzun sürmez
Blodreina_ hayallliiim prilam dr kullanıyorum sizede çok geçmiş olsun inşallah biran önce biter bu sıkıntı 🥺🥺
Ayayya Blodreina_ ben de prilami sabah 2 akşam 1 şeklinde kullandım 24. Haftaya kadar. Simdi 37′deyim.
Asil_hatun Blodreina_ ancak öyle kesti kesti canm doktor tavsiye etti yoksa hastanede yatarak geçirdim o haftalarj
Irem34_52 Prilam banada fayda etmiyo zofer kullaniyorum o biraz daha iyi gibi ama.oda asırı kabız yapiyo oyuzden prilamla idare ediyorum icsem oyle icmesem oyle kalakaldım bende
Irem34_52 Blodreina_ prilama göre daha iyi ama bazen hicbisey fayda etmiyo ben yatmadan prilam sabah zofer iciyorum ama bırakcm sanirım hemoroid olcam diye korkuyorum zofer icceksen mutlaka kayisi kurusu bol meyve sebze ye
Milosee Blodreina_ bulantı ilacını aç karnına alırsan iyi gelicektir 🌹🌹inşallah hemen atlatırsın çok çektim çok zor bişey Allah’ım yardımcın olsun dediğim gibi aç karnına iç yarım saatte geçiriyor hemen