Gamzee66 Herkese merhaba. Çalışabilir raporunu tam olarak 32+0′da mı almak gerekiyor acaba? 31+6′da alsam bir sıkıntı olur mu?
Sirkelimon Gamzee66 ben 32+1 de aldım 32+0 hafta olarak geçirdiler sisteme. Çalışamaz raporunu da 37+1de almıştım onda da 37+0 olarak yazdılar