Merhaba arkadaşlar. Öğleden sonra nişanım gelmişti. Yaklaşık 6 saat sonra biraz daha kahverengi lekelenmem oldu. Nişan bir kere gelip kesilen bir şey mi yoksa devamı olması normal mi? Doktorum nişanın gelirse hemen gelmene gerek yok demişti. Gitmeli miyim beklemeli miyim?