Merom 35 haftalık hamileyim çok ağırlık var üzerimde ev işi bile yapamıyorum hep uyuyasım geliyor normal mi sizde durumlar nasıl
bebegimveben35 Merom aynı moddayım bende ya üzerimde tüm gün ağırlık çöküyor çok ağırlaştım gibi hissediyorum
Meryyyy35 Merom aynen canım bende 35.ci haftadayim ve karnım çok aşağı indi evde bide ekstra 3 çocuk var bu yalancı kasılmaların bu haftaya beraber arttı gibi
2koftemom Merom bnde 35 e giriiigim şden beri.çok arttı herşey 5 dk yürüsem baskı oluyo bütüm belirtilerin dozu arttıresmen bide sancı giriyo adet sancısı normal galiba
izobellaaa-_- Bende 35+0 galiba karnım olmadığından ağırlığım da yok hatta bi enerjiğim yatasım yok bebek de öyle aşırı hareketli
Nil07 35+0 bende kocaman gergin , ağır göbek birde işe gidiyorum tüm gün oturuyorum şişmeyen yanım kalmadı
Simgebato Benim de aynı şekil gece asla uyuyamıyorum tuvalete kalkmaktan bu sefer de sabah uyanmakta zorlanıyorum bir de işe gidiyorum. Ödem bir yandan tansiyon oynaması bir yandan ağırlık sürekli uyuma isteği aynı baştaki gibi…
Asyahiraesra 34+3 olduk bizde hiç bir şey yapamıyorum öyle bir ağırlık var ki üzerimde yerimden kalkıp hareket edemiyorum hiç enerjim yok😔