Nslyhn Esraarif birkaç hastaneye gidin bence.ultrason ölçümleri farklılık gösterebilir bana bi gittiğim doktor 2.900 dedi son hafta bebeğim 3.580 doğdu. Bikaç yere görünmeden kendinizi üzmeyin, moralinizi bozmak bebeğinize zarar verir. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏
Esomami Esraarif her gittigimde banada farkli diolardi ilk oglumda bakalim bunda son aylarda nolucak ne dicekler :)
Babies16 Esraarif nasil farkli seyler soyleniyor.kadin dogum uzmani olan dr unuz ne diyor ? Benimd emesela bugun kontrokde bas olculerini kucuk girdi dosyaya.direk sordum niye basi 1 hafta geride diye.kanaldayken olcumler boyle oluyor merak etme normal dedi
Asminsmom Esraarif canim bebegin durus pozisyonu da kafa cevresini etkiliyormus bide dogduktan sonra kafa hizla toparlaniyormus
Esraarif Hepinizden allah razi olsun inan dünden beri ağlıyorum içimi rahatlatiniz saolun gerçekten inşallah dediğimiz gibi çıkar kızlar 😊😊😊
Melissargun @Esraarif Benim oglusumunda küçük 1 haftada geriden geliyoruz Sorun etme birşey değil Bence genetik diye düşünüyorum çünkü benim kafam suratım minnak Doktor zaten minyon bi bebek sana benziyor dedi. 1 hafta geriden gelmesi normalmiş.
cennetkokusu Esraarif Bir iki haftalık gerilikten sorun olmuyor, kafa çapından da önemli ölçüm karın çevresi. Karın çevresi ile uyluk uzunluğu da normalse bir iki hafta gerilik sıkıntı değildir bence. Bir de son haftalarınızda imişsiniz, bazen bebeğin kafası kanala girince de kafa ölçümü küçük çıkabiliyormuş. Öyle bir durum var mı?