Merhaba tatlıs anneler Sızlere bır sorum var eşimin sigortası yok yeşil kartlıyız özel hastaneye gidiyorum giriş ücretı bugun 500 olmus doguma ise 15 milyar istıyorlar hamılelık sıgortası gıbı faydalana bileceğim birsey var mı acaba hayat gerçekten çok pahalı ☹️ Bu konuda HIç birsey bilmıyoruz