neseligunler Merabalar arkadaşlar haftaya şeker yükleme testi yaptıracağım bebeğin karın çevresi büyük olduğu için diyabet olabilir dediler,yaptıranlar varmı aramızda zararlı diyorlar ama mecbur yaptırmalıyım 😟
ilknurrruzn neseligunler Bence yaptırmalısın ne olup ne bittiğini öğrenirsin bilinçsiz hareket etmek başka yaptırıp önceden önlem almak başka ….. Ben yaptırdım tokluk kan şekerim çıktı şimdi ona göre beslenmeye çalışıyorum bilmesem Allah korusun bebek etkilenebilirdi…
esmaozdemir76 neseligunler benim biraz fazla kilom olduğu için ve aile diyabet hikayesi olduğu için doktor yapalım kafamiz rahatlasın dedi yaptırdım 50 mg yapıldı çok şükür temiz çıktı tadı elmalı sodaya benziyor. Eğer yaptirmasaydim sürekli aklımda bişey olacak mı diye şuan kafam rahat çok şükür bence sizde yaptırın korkuttuklari kadar kötü bisey değil hiç mi gazlı içecek paketli gıda vs yemiyorsunuz sonuçta
syagmurr neseligunler ben geçen hafta yaptırdım hiç bir sorun yaşamadım doktorunuz öneriyosa kesinlikle yaptırın bence ben kendim istedim açlık şekerim hep yüksek çıkıyodu doktorda baktı tedbir amaçlı yaptırdım
Tubacngl neseligunler Bebeğin karın çevresinin geniş olduğunu ne zaman söylediler siz mi sordunuz yoksa direkt onlar mı söyledi
neseligunler ilknurrruzn aynen haklısınız,şeker aleti aldım sürekli ölçüyorum normal çıkıyor ama yaptıracağım yinede 🙏♥️
neseligunler esmaozdemir76 Aynen doğru diyorsunuz yaptıracağım bende,bebek karnı iri olunca doktor şüphelendi zaten 🥰
neseligunler Tubacngl 20.haftada ultrason kontrolünde doktor karın çevresi normalden büyük şeker testi yapmamız gerek dedi,şeker olunca da büyük oluyormus o sebepten her ihtimale karşı yaptıracağız 🙏
emine1819 neseligunler Ben dün yaptım doktorum yaptırmamı istedi yapmazsam olmazmı dedim ben boşuna neden seni yorayım yaptırman iyi dedi ve yaptırdım ama tek gitmemen senin için daha iyi aç karna gidiyorsun saatlerce bekliyorsun 4 defa kan alıyorlar çünkü
neseligunler emine1819 her ihtimale karşı yaptırmak en iyisi,bende endişelendim ama mecbur yaptırmalıyım eşimle birlikte giderim artık zaten sabah 8 de randevu 🙏♥️
Tubacngl neseligunler o zaman yaptır canım ne olur ne olmaz ilerde keşke yaptırsaydım demezsin en azından inşallah sonucu güzel olur
Cntkn neseligunler Ben 75 mg yaptırdım. 2 dilim baklava dilimiyle eşit zaten. Sadece aç Ken içildiği için birazcık sarsıyor. Eğer doktorun onerdiyse mutlaka yaptir. Şeker şakaya gelebilecek bı hastalık değil. Doğum için de bilinmezlikleri daha aşağıya çekiyor