Aysegulberen içinizi ferah tutun 1.7 asla riskli değil.Bize doktorumuz tatildeyken başka gittiğimiz doktor 2.2 demişti bizi ayaklandırmıştı.Zaten onuda yanlış ölçmüş salak…Kendi doktorumuz geldiğinde 3 e kadar normal karşıladıklarını söyledi.Hatta 7 olan bir hastasının bile normal sağlıklı bir şekilde çocuğunun doğduğunu söyledi.Kafanızda soru işareti kalıyorsa yine ikili üçlü testleri öneririm ama o da o bebeğin sağlıklı olup olmadığını değil de sizin yüzde kaç ihtimalle sağlıklı çocuk doğuracağınızı veriyor …Amniyon sıvısından örnek alıyorlar en net sonucu o veriyormuş ama doktorumuz önermedi.Allah korusun %80 i düşükle sonuçlanıyor bunu bir çok doktor söylemiyor dedi.Eğer burun kemiğini gördüyseniz hele hiç korkmayın içinizi ferah tutun bebeğinize bol bol duanızı edib🌸💖