Perinatoloji takipliyim çam ve sakura hastanesinde üçüz gebeliğim var her gittiğimde detaylıca bakılıyor ilk muayenede asistanı 1 saate yakın baktı sonra doçent gelip 1.5 saat baktı. Sonraki gidişlerimde yine yarım saat 1 saat kadar sürdü ayrıca özelde de perinatologa gidiyoruz özel hastanede de kadın doğum doktoru ile ilerliyorum 3 doktorla bu güne kadar geldik 27+4 haftalık oldum 6 eylüle randevu aldık tekrardan bakalım neler olacak ☺️