Sürekli 180 lerde 200 lerde çıkmadığı sürece sorun yok. Benim dahiliye doktorum 140-150 seviyesinde kalsa bile yeterli dedi. Benim 190 da gördüğü oldu 1 kere, ama 110 lara 120 lere de düşüyor. Benim 2 tane tanıdığım arkadaşkm inisülinle bile inmediği halde çocukları sağlıklı doğdu