Acil sezaryan oldum çok korkuyordum ilk sabah hazırlıklar yapıldı ameliyata indik belden uyuşturdılar hissetmedim ayaklarım yandı karıncalanma oldu uzandım ve kesiyi hissettim malesef kı ilk inanmadılar korkudan sandılar gerçekte hissettim bağırmaya başladım direk bana ilaç verdiler kafam gidikti oğlumun ağlama sesini duydum sorma götürdüler odaya geldim ağırım çoktu inledim ağrıdan ama benim acı eşiğim düşük ağrısı kesici vurdular hemşire karnıma bastırdı çok acıdı ama içimden çıkanlar rahatlattı beni kafam çok uyuştu 2 adet Nescafe ve bol bol su içtim anca ayıldım arada gelip bastırıdılar 6 saat hissetmedim ayaklarımı sondam daha sökülmedi 1,2 saate yürütücekler sık sık emzirıyorum süttüm geliyor oğluşum çok uslu ağlamıyor bile çok kucağıma alınca dünyam değıştı çektiğim acıya değer bütün hamileler sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah ben normal çok istedim fakat bebeğimin suyu bittiği için sezaryan oldum doğum şekli önemli değil bebeğe kavuşmak önemli çok dua ettim Allaha herkese nasip etsin diye siz doktor kontrolünüzü aksatmayın eğer geç fark edilseysi bebeğim kakasını yiyebilirdi bir belirti anlar anlamaz hastaneye gidin herkese hayırlı doğumlar dilerim Allah herkesin bebeğini bayışlasın💙🥲💙