Evhamlianne92 Nilssu canim esim doktor ona sordum simdi idrar yolu enf. sistit olabilir dedi gebelikte normal oldugunu ama enf. tedavi edilmesi gerektigini erken dogum bebege gecme vs durumuna karsi doktor takibine girmeni onerdi. Bobreklerinede bir baktirsin dedi.
Seyma0323 Heralde idrar enfeksiyonun var canim, benimde şu an var. Doktorunla iletişime geç büyük ihtimal tek kullanmalık şaşe ve antibiyotik vericektir. Gecmis olsun
Seyma0323 Nilssu idrar enfeksiyonu erken doğuma sebeb olabilir tedavi edilmese ama siz zaten yarın doğuracaksınız🤣🙈 genede nolur nolmaz yarin ki doktora göster
Evhamlianne92 Nilssu o zaman normal herhalde degerlerimizin firlamasi, sorun olacagini sanmam ben gununu haftani bilmedigim icin esime gebelikte diye sordum. 1 gun sonra dogumu olan birisi icin mutlaka fizyolojik durumlarin anomali seyretmesi normaldir.