pamuk_anne yaptırmak çok önenlş valla, benim kilom var şekerim çıkmadı , arkadaşlarım zYıf çıktı , insülin vurulmaya başlayan bile var ; eğer önlem alınmazsa tehlikeye yol açıyor bebek açısından özellikle.. 50 gram bende yükleytim valla tadı da çok güzeldi çilekli gazoz hatta aç oldum için iyi geldi baygınlık falan da yok