Melisayuce bizde 37+3 te kontrole gittiğimizde haftaya izinde olcam diyip numara verdi. O zamana kadar bende de yoktu numara ☺️ renkli olarak bende görmedim gibi bişey. yüzünü bi türlü göstermedi. Gittiğimde göremedik dediğim için renkli bakmaya çalıştı görebildiğimiz kadarını aldık😁😁😁 ama ilknur ve saadet hanım bu konuda daha duyarlıymış sanırım.