Kızlar doktorumun da söylediği üzere yüzde 20 yanılma payı varmiş ikili testte ve burda da çok okudum boşu boşuna üzülen bebişiyle stres olan anneleri ve aslında hicbi sikintisi olmayanlari. Yüzde 20 yanılma payi cok yüksek doktorum da dedi zaten sana biraktım dedi ben de istemedim yaptirmak. Gelecek ay 3 lü olacak dedi. 3 lü test hakkında çok bir bilgim yok ama acaba nasıl oluyor anlatır misiniz ? Istersen 3 lü testi yaparız dedi. Onun yanılma payı ne kadar?