yagmurefe Merhabalar pıhtılaşmasi olupa doktoru bu şekilde kullanıma devam ettiren oldumu acaba kanamam olmuştu kanamadan beri bir gün arayala kullanıyorum kanamam bitti yine böyle devam demişti doktor Doktora en sonki muyanemde sormayı unuttum
2022bebeki yagmurefe Pıhtılaşma sorunum yok ama kanamam olduğundan bir gün arayla vuruluyorum . Oksapari kesti şimdi ekopirine geçicem 35. Haftaya kadar 🤗
Nesgul552 yagmurefe merhaba bende bu iğneden kullanıcam hap olarak kullandım 34 hfyama kadr raporlu mu alınıyor bu ilac biraz pahalı galiba
yagmurefe 2022bebeki oksapari ne için vermiştiler acaba size birde sizinde daha önce düşük vs olmusmuydu acaba ondan mi verdiler kaçıncı haftada kestiler çok sordum ama 💕
2022bebeki yagmurefe Tüp bebek olduğu için biz en başından beri kullaniyorduk düşüğüm falan yok. 16. Haftada oksapari kestik ecopirin 100 luk olana devam ediyorum 🤗
yagmurefe Nesgul552 iğne yo soruyorsan canım 10 tane oluyor içindde 10 günluk doktor yazıyor bı kutu 70 TL ye fln geliyor ama rapor cikartanlar varmış ben daha cikartmasim daha uygun oluyormus
Nesgul552 yagmurefe burda okudum 580 diyen var fazlasını da diyen ama belkide onlar uzun süre kullanıp kutu sayısı çok olandır
yagmurefe Nesgul552 o reçetesiz fiyat canım doktorun yazıyor sana istersen saglk ocağı tanidimsa onada şöyle oda yazar bı kutu 72 TL ben dün aldım
yagmurefe Gzmnk benim kanamam alanım vardı geçti ama kanama Alani olduğundan beridir iki günde bir vuruluyroum pıhtılaşma var bndede ama doktor bu şekilde ilerleyelim dedi
Gzmnk yagmurefe ben hergün vuruluyorum ama 1 gün unuttum yarın kontrolüm var umarım ıkıntı olmamıstır😔