Yenidilek Meliisa eğer doğum yaptığın gün çok kusmuşsan normal bu durum aynısını yaşadım. Nefret ettim yemek yemekten
Derya Meliisa evet ya doğumdan sonra ciddi iştah kaybı ve kilo verme oluyor ama bebişin ve süt için en azından bol bol su içmeye çalış
ipekveatlas Meliisa ben de öyle:( hic istahım yok yemek yemek icin yiyorum sadece emzireyim diye. 18kilo almıştım 3 ay da hepsğ gitti
Nis Meliisa uyu bol bol su ic hersey süt yapıyor cok yemeyle sütün alakası yok ben kızım 3 aylıkken diyetisyene gittim kızım en fazla kiloyu ben diyetteyken aldı kaliteli ve saglıklı beslendim ama ac kaldm az yedim
Meliisa Derya sıcakdan ve hormonsaldan dolayımış bol bol 3 lt su ve yeşillik sıvı şeyler yiyebilirsin dedi beni doğurtan hemşire
Meliisa ipekveatlas bende öyle mama vermek istemiyorum :// acıkınca ağlıyor içim gidiyo bende zorla yiyorum
ipekveatlas Meliisa ben de 4 ayı dolduğunda sadece geceleri mama vermeye baslıcam cünkü gece uykusuz kaldığım icin gündüz hic verimli olamıyorum ona karsı evimin isine yemeğe karsı da. üzgünüm ama zorundayım..
Meliisa ipekveatlas ebe zorda kalmadıkça verebikrisin diyo kimyasal ama çok zararı olmadığını söyledi dolayısıyla beslenmediği sürece mama ile besleniyomuş şuan soracak kız kardeşine yenidoğan hemşiresiymiş bakalım önerisi ne olacak