nurhanim07 ilk defa duyuyorum üç çocuk emzirdim ilk 5-6 ay emzirme sütyeni kullandım rahat emzirmek açısından bebeklerim daha yoğun emmeye başladıka göğüslerimde küçülmeye başladı normale geçtim ama hepsinide düzenli ve güzel emzirdim güzelde kilo aldılar geliştiler şükür