Meliateach Merhaba hamiş anneler sizler ilk üç ayda işe gittiniz mi nasıl yaptınız kac saat caliştnz?
Mebrure Meliateach hamilelerin 7.5 saatten fazla çalışmaması gerekiyor böyle bir durum var benim patronum bilmesine rağmen tabi uygulamadı ☠
Simgebato Meliateach ben ilk 6 ay normal düzende devam ettim son 2 aydır 4te çıkıyorum. Evden çalışıyorum o şekilde dengeliyoruz
Nursemother Ben işim gereği 24 saat nöbet usulü çalışıyorum ve hep ayaktayım bir oraya bir buraya kosusturuyorum