Merynayss Kızlar ilk hamileliğimde 8. Haftada düşük yaptım. 3 ay geçti üzerinden çok zor bir süreçti Allah kimseye yaşatmasın. Doktorum 2 ay başka bir dr 3 ay hamile kalmamamı söyledi. Siz ne kadar beklememi önerirsiniz ya da bilgisi olan var mı
minnakannesi08 Merynayss ben mart ayında düşük yaptım canım 6+5di haftası kürtaj oldum ama doktorum ara ver falan demedi sıkıntı yok devam edebilirsiniz dedi her doktorun gòrüsu farkli
Melegm0523 Merynayss bende Nisan ayında 8 haftalık düşük yaptım canım doktorum 3 ay korunma öneriyorum dedi bu ay korunmayı bıraktık dün hamile olduğumu öğrendim genelde çoğu kişiden 3 ay duyuyorum tabi gene 3 aydan sonrasıda size kalmış bir durum Rabbim gönlüne göre versin inşallah 🌺
Nerime_ Bende düşük yaptım aradan bir ay geçti adet oldum ve arkasına hamile kaldım şuan 8 aylık hamileyim çok şükür hiç bir sıkıntı yaşamadım
Cemre121 Bende 3 aylıkken düşük yapmıştım, operasyon sonrası doktorum bebek istiyorsanız fazla beklemenize gerek yok 2-3 ay sonra hamile kalabilirsiniz demişti
Cns15 Merynayss ben de 8. Haftada düşük yaptım kendim işlem olmadan operasyonsuz düştü , 3 ay sonra hamile kalabilirsiniz demişti dr şuan 31+4 hamileyim 🙏
Anonymousmom Merynayss 2 hafta korundum önceden uzun süre korunma öneriyoduk dedi doktorum 3 Ay sonra hamile kaldım 23 haftalığız
Pemberuya Merynayss ben Mart’ta düşük yaptım 2-3 ay korun dediler 2. Ayda bıraktım Haziran’dan beri deniyoruz olmuyor ya bence hikaye korunma canm çünkü kadın doğumcu dedi ki yumurtaların küçük korunmasaydın keşke
Beeyyzzii Kızlar merhaba, ben de bugün evde düşük yaptım. Kanama ne kadar sürecek acaba bitince adet beklemeden hemen ilişki oluyor mu tekrar denemek istiyoruz 3 ay geçmeden hemen oluyormuş diyorlar
Merynayss Beeyyzzii Beeyyzzii çok geçmiş olsun 🌸 kanama 1 hafta-10 gün arası sürüyor canım. Çok acele etmemenizi öneririm ilişki için. Rahmin toparlanıp iyileşmesi 40 gün çünkü. Daha sağlıklı bir gebelik için biraz beklemende fayda var
Beeyyzzii Merynayss teşekkür ederim 🌸 evet öyle diyorlar ama çevremde de hemen deneyip kalan çok var bilemedim ne yapacağımı. benim çok küçüktü zaten 3 haftalıktı kanama bittikten sonra hemen yap olur falan diyorlar
toffeenut Merynayss bana 3 ay sonra demişti, 2 ay sonra kontrole gittiğimde rahmin toparlamış gebelik düşünebilirsin dedi.
Beeyyzzii toffeenut sizin evde düşük müydü yoksa kürtaj mıydı? Bana doktor hiçbir şey söylemedi ben de sormadım gerçi ama siz de hemen denemeyi öneriyorsunuz sanırım
toffeenut Beeyyzzii ben kürtaj olmak zorunda kaldım ama hemen denemedim. Kaybım planlı gebelik değildi erken olduğunu düşünüyordum ama yine de rahmim ne durumda diye merak ettiğimden kontrole gittim. 2. gebeliğimle kürtaj arasında 6 ay var. Bence bir muayene olun çünkü rahminizin ne durumda olduğu önemli. Bende beklemem gereken süreden daha erken toparlandığını söyledi mesela doktor.
Azra41 Merynayss geçen sene 7+4 gunluktu bebişimin kalbi durduğunda doktorum zaten haftası küçük olduğu için 1 ay korunmami söyledi 7 ay sonra tekrar hamile kaldım şuan 27+5 iz 😊 darısı başına hayırlı zamanda inşallah 🤲
Betulxxx Merynayss kürtaj olduysan 2 adet bekle canım. Kendi düşük olduğunda ilk adetten sonra bebek isteyenilirsin. Not:5 düşük yaptım