Xxz Daha önce digurmadigim halde pırt diye doğurdum postu açmıştım . Keşke öyle olsa hemen dogursam diye. Dediğim gibi de oldu. 😄 Gerçekten de pırt diye doğurdum nasıl dua ederseniz öyle olurmuş. Adet ağrısına benzeyen ağrılar batıp batıp cikiyodu bu sancıların yoğunlaşmasını bekledim . Ertesi gün bel kemiğime vuran ağrı ve daha fazla adet ağrısı gibi hissettim. Egildigim zaman aşağıda yoğun bir baskı vardı . Kalkıp işimi gücümü yaptım evi topladım sabah kahvaltı yapıp doğuma diye çıktım evden. Hastanede çok sıra vardı çok ayakta kaldım ağrılarım ondan arttı diye düşündüm haber yolladım sancım var bana bir bakabilirlermi diye. Girdiğimde 6 cm açılmaya yatış verildi. Odaya geçip plates topunu sisirdim eşim yatış işlemlerini yapiyodu ben çantayla çıktım. Soyundurup giydirdiler suni sancı takıldı hareket ediyordum ufak ufak zipladim tabi suni etkisini gösterdi bir saat boyunca ayakta ikindim yürürken her geldiği zaman. Sonra yere comeldim artık bebek geliyo galiba dayanamıyorum anneler diye bagiriyodum. Ebeler geldi baskı var mı var var bebek cikicak nerdesiniz diyorum. Baktılar açıklığa 10 cm hemen götürdüler. 3-4 ikinmada pırt diye çıktı bütün bebek. Sonra dikis atıldı hiç bir acı hissetmedim lokal yapıldı sanirim sürekli iletişim halinde yedik güle eglene eşim de geldi bebeğin başında rica ettik foto çekildik. Odaya aldılar hemen kalkıp duşa girdim. Üstümü giyinip bebeğimi aldım kucağıma. Koridorda biraz yürüdüm. Herkese dua ettim. Allah kurtarsın hepinizi ben kurtuldum. Allah iki evladımı rahat rahat büyütmeyi nasip etsin. 3. Yu asla düşünmüyorum kim istiyorsa ona versin. Benden bu kadar 😄😄😄 güzel dogumlsriniz olsun.
anne96 Xxz ay masallah saglıkla buyut ınsallah 🤲🏻 darısı bızım basımıza bızelere de dua et ınsallah bızım dogumlarımız da boyle kolay acısız olur ☺️ kac tane dıkıs atıldı acaba
berceste5155 Xxz gözün aydın canım çok geçmiş olsun darısı benim ve benim gibi bekleyen annelerin başına inşallah
Nskyhn Xxz ay ne güzel yaaa maşallah. Aci esigin yüksek miydi? Dikisler sonradan tuvalete falan sıkıntı verdi mi? Benimde hayalimdeki hep istediğim doğum bu 🥺 inşallah böyle olur sürekli dua ediyorum. Allah analı babalı büyütsun 🤲
353877 Xxz o kadar isterim ki böyle kolay olsun ilk doğumum ve devlette olcak böyle olurmu bilmiyorum ama ins rabbim banada nasip eder🙏 sağlıkla büyütün bebeğinizi inş❤️ bunun için ekstra bişey yaptınız mı böyle kolay doğum yapmak için
Xxz Nskyhn amin canım hiç korkma ikin yeterki ilk dogunda ikinmadim canım çıkmıştı bunda sürekli istekli olarak ikindim biran önce çıksın diye o yüzden rahat. Oldu . WC ye büyük için gittiğim zaman ilk günler lavman yaptık bilerek rahat olsun diye bir hafta geçti şimdi kullanmıyorum rahat gayet merak etme şimdi bebeğim kucaginda emiyor ben balkonda bacak bacak üstüne atmış bitmiş hamileliğin tadını çıkarıyorum. Bu sıcaklarda hamilelik çok zormuş Allah kurtarsin
Xxz 353877 canim hicbirsey yapmadım ikinci dogumumdu zaten . Doğum sancısı tarzı ağrılar başlayınca yürüyüşü yaptım öncesinde evden çıkamadım uzun yokuşlar çıktım bilerek o gece açılma artmis
Tunahan_rumeysa16 Xxz neden kendi sanciniz var iken suni verdiler birde özel de dogum yapmışsınız sanırım. Bir de her normal dogumda dikiş atilirken lokal olarak uyuşturuyorlar değilmi:) insllah bende 2. Dogumumu yapicam sizin gibi bir iki ikinmamda cikiverir
Xxz Tunahan_rumeysa16 evet canım uyusturuyo iğneyle , suni her türlü veriliyor daha çabuk doğsun diye bence de verilse iyi yani . Daha çabuk doğum oluyir
Nurcantas65 Xxz kendini kasip birakiyor arada alttan hafif sanci giriyor onun dışında normalim,akıntım koyulastı bide bu baska bişi yok😂
Baltopu2 Xxz ebeler biz demeden ıkınma dediler ilk doğumumda,bende yere çömelip iki üç kez odada yalnızken ıkindim,hemen kan geldi bir sürü🤦🏻♀️baya yırtığım vardı benim maşallah sizin olmadıysa..darısı benim başıma
Xxz Misssitare inaninca gerçekten oluyor ben hep pırt diye doğurmaya şartladim kendimi neyi kendine yakistiriyorsan o oluyor sende kolay yapacaksın bak
ilhaninannesi Xxz gözünüz Aydın olsunZ bende 38+5 haftatılığım bugün adet ağrısını biraz uzun süre hissettim yarına bakalım nasıl olacak. Peki bişey sorucam 10 cm açıklıkla neden dikiş atıldı ?
Xxz ilhaninannesi canım doğum anında bebek ciksrken ne olacağı belli olmuyor benimki eli yanağında geldi o yüzden
kahvekokusu_ ilhaninannesi benim de 10 cm de doğum başladı ama bebek doğum kanalında sıkışıp kaldı ıkına ıkına gözlerime kan oturmuştu böyle olunca da beni tam popoma kadar kesmiş doktor . Bebeğin kafası patlıcan gibiydi doğduğunda kanalda uzun kaldığı için . Ben doğumdan değil trafik kazasından çıkmış gibiydim . Bebeğim 3 aylık olmuştu ben hala dikiş acısından ağlıyodum açılmıştı çünkü dikişim yine de korkudan tekrar dikerler diye gtmedim .
Xxz Eliiiiif hiç dikişlerle ilgili bir problem yaşamadım. Düzenli sabah akşam ilaclari kullanıp bakımını yapınca çok güzel oldu. İlk dogumumda hep ihmal ettim iltihap kaptirmistim şimdi tecrübeliyim. Dikkat edersen hicbirseynhissetmessin