eyuphaneylul1422 Dogumdan sonra neler yapsak bu göbüş erir deneyimlerinizi bilgilerinizi paylasır mısınızz😇🌸
byzogrtmn eyuphaneylul1422 bence yapabileceğimiz en güzel şey karbonhidrat ve şekerden uzak durup ufak ufak egzersiz
Ebuli3454 eyuphaneylul1422 Spor özellikle alt karın ve üst karın hareketleri başka türlü çok zor. Ben öyle topladım ama yine hamile kaldim yine eskiye döndü doğundan sonra devam spora 😀
Nurgul_nurgul eyuphaneylul1422 normal doğumsa doğumdan servise alınınca hemen korse takın üçüncü doğumumda servise çıkar çıkmaz taktım dümdüzdü göbeğim diğer ikisinde sanki doğum yapmamış gibiydim takmadığıma pişman olmuştum
Nurgul_nurgul eyuphaneylul1422 kesinlikle yarıyor göbek möbek kalmıyor 40 çıkana kadar düzenli takarsanız