Gamzesilaplt Ben devlette doğum yapmayi düşünüyorum nasıl tecrübelerinizi nasıl ilerlediğinizi anlatabilir misiniz ?
PrensesAnnesiiiiiiiii Gamzesilaplt ben devlette yaptım oğlumda gayet çok memnun kaldım bu ikinci gebeligim inşeAllah bunuda devlette düşünüyorum