DeryaAtmaca41 Beta hcg 898 çıktı bugün verdim test ama sanki regl olucam gibi karnım belim ağrıyo normal midir
16esranur DeryaAtmaca41 normal zaten gebelik belirtileri ve adet belirtileri çok benziyor hayırlı olsn ☺️☺️
UmmNasuh İlk aylarda olur canım çok normal ben hamile olduğumu bildiğim halde okadar regl sancısı oldu ki sanki her an regl olacakmışım gibiydi