Qnl Anneadayi89 ilk doğduğunda avent almıştım oda ucu yuvarlak olandan atıcıları bişidi sonra 3 aydan sonra oi oi olanı aldım hatta yeşil pembe ikili idi valla bırakmama kadar onu kullandık ben memnun kaldım