Rapunzelinanasi Hlmarslan eğer 10 bin ise normal, 100 binlerde ise buradan kimsenin normal veya anormal demesine aldırış etmemelisiniz. Sadece doktorunuzu dinleyin 🙏🏻 Mol gebelik biraz riskli bir durum keşke bir süre daha bekleseymişsiniz 😔 umarım sağlıklıdır 🙏🏻
Stoppedstar Ben nokta kullanımından ötürü 10bin diye düşündüm. Üç sıfır daha varsa zaten bence test mi hatalıdır bilemedim. Yorum yapamam doktorunuz söylesin hani öyle bi hcg değeri görmedim.
Aylin355 Hlmarslan başlıktaki gibi yazıyorsa değeriniz 10 bin ve merak etmeyin gayet iyi bi değer bebeğiniz sağlıklı olacaktır inşallah
Yagmurrr98 Aylin355 Yani 5 haftalıkken 100 bin çıkmasi normalmi yalnıs biliyorsam düzeltin 🤔 Şaşırdım şuan
Yagmurrr98 Hlmarslan İmkansız 5 haftalık gebeliğin 100 bin çıkmasi 11 12 hafta olsa anlarımda bi tuhaflık var bu rakamda
Hlmarslan Yagmurrr98 ya daha önce mol gebelik geçirdim acaba diyorum bu kadar yüksek olması tekrar mol gebelik belirtisi mi
Yagmurrr98 Hlmarslan Yinede korkutmayim canım ilk defa duydum ben bu rakamı bu haftada doktorun zaten gerekeni bizden daha iyi bilir hayırlısı olsun
Babytwo2 Belki de çoğul gebeliktir . Ama daha önce mol gebelik geçmişiniz varsa bu yüzden bekleyin diyorlar . Bir önceki hamilelikten kalan beta sıfırlanmış mıydı takip etmiş miydiniz ?
Hlmarslan Babytwo2 evet tabiki takip ettim sıfırlandı değerlerim hatta bi doktorum her şey yolunda adım atabilirsin dedi
Hlmarslan Babytwo2 ayın 8 zinde dualariniz da beni de eksik etmeyin lütfen bu sefer gercekten çok istiyorum anne olmayı