Obirgebe Kızlar 38 haftalıgım kasılmam var biraz yoruldum bugün adım attıkça kalçamda ağrım oluyo karnımda bi tuaf ağrıyo sizce yorulduğum için mi yoksa dogum belirtisi falan mı
Nur321 37 haftadaym iş yaptığım zaman benimde ağrıyor Bi müddet sonra geçiyor ama biraz dinlenin bakalım geçecek mi