glsh25 bende aşırı gaz sancısı çektim hatta doktora gittim ama daha çok minik olduğu için önermedi ilacı ben çay bardağına toz şeker koydum içtim şerbetli su yAni sonra işte yediklerime kimyon koydum az az gazlı şeylerden birazcık uzak dur canım zaten hamilelik gazı tetikliyormuş