Asli_123 Merhabalar elimde fazla 7 kutu oksapar iğnesi bulunuyor. SGK’sı ve Alım gücü olmayan anneler yazabilir mi?
Nuem Asli_123 bende kullanıyorum raporum var ama sürekli borçlanarak alıyorum eczaneden sürekli kullanıyorum cünkü ama şuda var maddi anlamda ilacı alamayacak sıkıntım yok eger bana vermek istersen iletişime gecebiliriz
teacherozlem Asli_123 ben de Kocaeli Çayırova’da yaşıyorum ve oksapar 4000 kullanıyorum ama alım gücüm var eğer alım gücü olmayan birileri varsa önceliği onlara verebilirsiniz ☺️🙏