minnos6 bugün doktor kontrolünde amniyotik bant var görüyorum genelde zararsızdır dedi ama.ben tatmin olmadim nette bakim dedim korkunç seyler yaşanabiliyomus bilgisi olan yada bu durumu yasayan varmi
Hande3535 minnos6 merhaba, bende de bant görüldü dün kontrolümde. doktor sadece sıkı takip edeceğimizi, şuan için tehlikeli bir durum olmadığını söyledi. Sizde durumlar nedir şuan? Bant hala duruyor mu?
InsaneGirl minnos6 bana 12. Haftada soylemıştı bant oldugunu 24. Haftada netlescek detaylıda demıştı detaylı yapan doc doktor bana dedıgı o o cok nadir gorunen bi olay ve o bant olsa bıle oyle nette anlatıldıgı gibi kötü sonuclar doğurmuyo binde birinin basına gelen her amniyotik bant olanda yasanmıs gibi anlatılıyo demişti hiç korkmayın bosuna hamılelıgınızı zehır etmeyın kendınıze
Tugbakocakkk minnos6 benim kızımda hamileyken amniyotik bant oluşmuş hiç bir doktor söylemedi doğunca öğrendik sol eline dolanmış kan akışı olmadığı için gelişmemiş parmakları yok sadece baş parmağı birazcık var avucu da sağ elinin yarışı kadar milyonda bir gözüküyormuş ama bunada şükürler olsun nazar boncugumuz o bizim hamileyken tesis koydularsa hiç korkma eğer tehlikeli yami yapıştığını Allah korusun görürlerse müdahale edebiliyorlarmis
Busratumen minnos6 bende de amniyotik bant vardı dün kontrolde göremedi doktorum. Farklı doktorlara göründüm hepsi sorun olacagını düşünmüyorum dedi
minnos6 Busratumen banada doktor dedi zararsz sknti yok dedi fakat araştırdım keske araştırmasaydım kndimi korkuttm
Busratumen minnos6 bende arastırmıstım doktordan cıkınca ve 1 hafta kendime gelemedim bence internete degilde burdaki konusmaları oku amniyotik bantla alakalı herkes ya kayboldu diyor ya da sorun olmadı diyor. Bir doktorda bana çok hasta gördüm böyle ama sorun cıkan olmadı dedi. İcini ferah tut
minnos6 Hande3535 mrb canım carsambagünü kontrolüm var bende merak icerisindeym zararsz dedi takip fln gerek yok dedi ama ben hala cok endiseliyim carsamba ogrenecm cunku nette arastrdm korkunç sonuclar oluyormus allah korusun
Hande3535 minnos6 bende haftaya cumartesi tekrar gideceğim bakalım. Hayırlı haberler alalım🙏🏻 İnternette bakınca gerçekten çok korkunç şeyler var 🤦🏼♀️
minnos6 Hande3535 ins canım ben sana yazarim çarşamba günü haberlesrz ins sağlıkla gelsin miniklerimz
minnos6 Hande3535 doktordan geldim 15 hafta 3 gunlugz bant yok kaybolmuş cnm korkma gerçekten ben cok korkmustum kayboluyor demekki
Hande3535 Busratumen okuduğum yorumların çoğunda kaybolduğunu söylemişler. Umarım öyle olur 🙏🏻 Baya stresli birşey çünkü sürekli bişey olmuş mudur acaba diye düşünmek😔
Busratumen Hande3535 evet sürekli düsünmek hem yorucu hem cok üzücü ama bence merak etmeyin kaybolur gider.. kac tane doktora gittim hepsi sorun olmaz dedi
minnos6 InsaneGirl aynen cnm bem cok korkmustum 11 haftada bant var zararsz dedi arastrdm bin pisman oldum kekse arastrmasaydm diye bugun bakti yok dedi bant kaybolmuş fln icim rahatladi saglikla gelsin miniklerimz
InsaneGirl minnos6 amin canım insallah bende dayanamayıp arastırmıstım elim ayagım salmıştı okurken nettende herseyı arastırmaya gelmıyo saglık sorunlarıyla ılgılı en kotusunu yazıyolar psikolojisi bozuluyo ınsanın
Esrasya Banada demislerdi ilk hamileligimde ama dünyam karardı resmen. İnternette cok kötü seyler yazıyo. Sonradan kayboldu gitti cook sükür