Kızlar 39+2 deyim çatı muayenesi yaptı doktorum.. eve geldiğimden beri az az pembemsi kan geliyordu doktor endişe etme dedi az önce de sümükümsü kahverengi ile kan arası bir akıntı gelmiş peçeteye acaba nişan olabilir mi? Ama herhangi bir ağrım falan yok sizce doktoruma haber vermeli miyim?