Kızlar resmen kendi kendime nazar ettim hamileliğimi öğrendiğimden beri hiç bir belirtim yada şikayetim olmadı ne bulantı ne kusma ne koku hassasiyeti ne güzel geçiyor diyordum kiii 14. Haftaya girmemle bulantı kusma başladı resmen herşeyden tiksiniyorum sabah öğle akşam böyle gidiyor ilk hamileliğimde 5 haftalıkken başladı 15. Haftada bitti şikayetlerim bu bi garip 🤣😂 tersine gidiyorum heralde varmı benim gibi olan?