Herkese merhabalar. Çiçeği burnunda bir hamiş olarak bugün ilk defa kesemizi gördük ama doktor aynı zamanda miyom olduğunu da söyledi. Hem sevindim hem de üzüldüm. Miyomun varlığı bebeğime bir zarar verir mi, ne gibi bir yol izlemeliyim bilmiyorum. Bu konuda bilgisi veya tecrübesi olanlar sizleri de yorumlara bekliyorum.