Aycdlpyrz merveyildrm yok 39+4 üz sancı falan yok :)agrım arada oluyor sadece yarın gideceğiz bakalım doktorumuz ne diyecek :) siz ne durumdasınız bu Arada sizin de bebiş kanalda değildi yakım zamanda gittiniz mi tekrar
merveyildrm Aycdlpyrz evet ben de bidaha cumartesi gittim doktor uyarı verdi bu sefer çok canım yandı ondan sonrada baya kanlı akıntım oldu bazen ağrım oluyor ama şuan da bebek ne durumda bilmiyorum yarın sabah bi yakınımdaki devlet hastanesine gidicem bakalım ultrasondan bakması için kanala filan girdi mi diye 🤷♀️
Aycdlpyrz merveyildrm bizde bugün gittik göbeğim aşağı düşmüş bebişte daha asagıda ama sancı falan çıkmıyor nst de. Çatı muayenesi de yaptı. Persembe suni sancı ile başlanacak duruma göre o gün doğum yapacağım Allah’ın izniyle nasipse 🤲🏻 SiZinde hayırlısı neyse öyle olsun inşallah 🤲🏻
merveyildrm Aycdlpyrz yaaa öyle mi hayırlısı olsun inşallah 🙏 bende bugün gidemedim hastaneye yarın kendi doktoruma bi gidicem bakalım o ne diyecek 🤷♀️
Aycdlpyrz merveyildrm bizim bebişlerin gelesi yok bence açılma hiç mi olmaz ya :) doktorum daha da beklemek istemiyor kafa boyu ve kg da yükseldiği için. Nasip bakalım sizin ne diyecek yarın bebiş nasıl :)
Aycdlpyrz merveyildrm naptınız doktora gidecektiniz bebiş ne durumda . Biz yarın kavuşuyoruz Allah izin verirse 🌸🤲🏻40 oluyoruz tam
Gullaslann Bende 38+1 oldum yarın çatı muayenesi var inşallah açılmam vardır , yoksa ne yapmamız lazım acaba
Aycdlpyrz Gullaslann ne yapsakta açılma olmayacaksa olmuyor 39+5 im açılma yok sancı yok :) hamileliğimin en basından beri her gün yürüyüş plates yaptım ona rağmen hiç bi belirti yok :)
merveyildrm Aycdlpyrz benim doktorum bi kez daha uyarı verdi yarın yine gidicem yarın kesinleştiricez herhalde ne yapacağımızı. İnşallah en kolay en sağlıklı şekilde alırsınız kucağınıza allah yardımcınız olsun 🥲🤲🏻 Darısı başıma
merveyildrm Aycdlpyrz umarım çok güzel bi doğum geçirmişsinizdir 🤲🏻🥹 bizde yarın suni ile doğumu başlatıcaz inşallah 🙏
Deletedmom547899 Asil28 bir kez mi kordon dolanmışti? Aniden gelişen bir sezeryan kararı miydi? Bide devlette mı oldunuz özel mi? Kusura bakmayın çok soru sordum benimde kordon dolanması sorunum varda
Asil28 Deletedmom547899 bir kez dolanmıştı, normali bekliyorduk 40+2 olduk kontrole gittim yine açılma yoktu kordon dolanmıştı hemen sezaryene aldı, özel hastane ama doktor normal doğumdan yana.
merveyildrm Suhedaa neleeeer yaptım yok olmuyor 🥹 yarın suni ile başlatıcaz inşallah doğumu artık 🤲🏻 40+1 oluyoruz kaka yapma riskini göze almak istemiyoruz..
merveyildrm Aycdlpyrz evet doğdu çok şükür 9 eylülde başlattık sabah doğumu ama gelmek bilmedi suni sancı işe yaramadı suyumu patlattı doktorum o şekilde sancım başladı baya sancı çektim sonunda normal doğum yaptım 10 eylülde doğdu bebişimiz 🥲 sizin nasıl oldu 8inde mi doğdu
Serapmehmet_19 Aminegokce sancılar evde 5 dakikadan daha aza düşmüştü dakikada 1 giriyordu sonra dahada sıklaştı suyum evde geldi ve hemen gittim, açılmam da evde olmuş