Dilaraonal Hanımlar Merhaba. 2 Eylüle doğum tarihi verdildi ama kendi sancım çıkmıyor o gün suni sancı denenicek. Suni sancıyla açılması olanlar var mı.
Drysmsn Dilaraonal evet aynı sancı ıle doğum yapabıldım sancım yoktu benım de 39 hafta da doğmuştu kızım
Deletedmom_110 Dilaraonal sıfır sancı ve açılma ile suni aldım sadece 1 saat dayanabildim ama o bir saat bir yıl gibiydi açılmam da güzel ilerledi 4 cm oldu ama bu kişiden kişiye değişirmiş kiminin açılması olmazmış
aylinpalaa Dilaraonal benim kendi sancım hiç yoktu suni verildi 8 saat boyunca, ne sancım oldu ne de açılmam zorunlu sezaryene dönüş yapıldı
minnakannesi08 birmerve aslında çok kötü değil canım kendi sancınla beraber gelince kötü oluyo sadece zaten doğum başladığı için gözün onu bile görmüyor
Dilaraonal Deletedmom_110 38 haftalıklar doktorum 1 cm açılmam olduğunu söylemişti. Umarım benimde açılmam devam eder
Deletedmom_110 Dilaraonal inşallah canım ben yapamadım zaten kendime güvenim de yoktu inşallah sen yaparsın