Biromur Merhaba kızlar, 10 gün sonra doğumum gerçekleşecek malum havalar çok sıcak bide benim evim çatı olduğu için daha da bi sıcak bebekle eve geldiğimde nasıl giydirmeliyim ? hasta da etmek istemiyorum
Deletedmom_110 Biromur yenidoğanı ilk günler zıbınin üstüne bir takım veya tulum giydir bence 15 20 günlük olduktan sonra sadece zıbın giydir doktorumuz öyle söyledi bize ben şu an sadece zıbın giydiriyorum tabi bulunduğun yerin hava durumu ve oda sıcaklığı da önemli
canserko Biromur bende haziranda yapmıştım. Askılı çıt cıtlı bir atlet. Üzerine penye ince tulum. Üzerne de müslin örtüyordum :) ama sık kontrol ediniz akşam azıcık sıcaklık düştüğünde hemen yanakları buz gibi vs olabiliyor
Biromur Deletedmom_110 evimiz çok sıcak veya çok soğuk oluyor hep tereddütte kalıyorum giydirme konusunda ilk gebeliğim bide tecrübem yok hiç:(