Kesinlikle buna katılmıyorum hormonlar iyi olsun bi sıkıntı çıkmasın yeter kilolu olarak o kadar tanıdığım çok insan doğal yolla hamile kaldı pcos a bile kilolu larda oluyor diyorlar çok yanlış zayıflar da bile oluyor o yüzden herseye kiloluk olarak bakmamalıyız dua ve tevekkül herseye yeter birde stres yapma