melikedelibas Kızlar 72 kiloyla hamile kaldım ama boyum var doktorum kilolusun demedi yağlanmam yokmuş ultrasonda öyle dediler yani ama şuan 67 kiloyum 9+6 haftalık hamileyim önceden çok istahlı olan ben sürekli yiyen ben şimdi acıkmıyorum bir lokmayla doyuyorum içimde kalsa gene iyi yedikten sonra bulantı başlıyor ve kusuyorum benim gibi olan var mı acaba önümde uzun bir yol var Rabbim nasip ederse ama üzülüyorum biliyorum şuan benden beslenmiyor ama ben kendime vitamin yükleyemiyorum ki bebegimde kandan vitamin alsın siz bu sureci nasıl atlattınız yardımcı olur musunuz ?
11115 melikedelibas canını sıkma, daha yeni ilk başlarda bende öyle kilo verdim, 14 haftada bulantılarım geçdi, 16 haftadan yemeye başladım şimdi 21 haftalığız oğlumla, kilo aldım ve sürekli açım😄hep yemek istiyorum
Bebisinannesi23 melikedelibas doktorum bana 3 ay boyunca hiç bi sorun olmaz dedi. Bende her yediğimi hatta içtiğim suyu bile çıkardım . Sonra 3. Ayda geçti çok şükür. Bebeğimde hiç bir sıkıntı , problem bişi yok . Gayet sağlıklı . Bende kilo verdim bu 3 ay boyunca . Ama benim için çok iyi oldu zatn kilolu hamile kalmıştım .
Kleopatra- melikedelibas Üzülecek birşey değil :) Bende ilk zamanlar kilo veriyordum sonradan 16 kilo birden aldım 😂 23den sonra falan baya alınıyor. Dikkatli beslenmek gerekiyor bu yüzden.
segah06 melikedelibas canım hiçç üzülme ben de öyleydim. 16.haftanda iştahın açılıyor. Ben de 62 kilo ile hamile kaldım 58-59 a düşmüştüm. Senin zayıflaman bebeğin kilosu ile alakası yok. O alacağını alır senden 🙏🏻🥰😘
melikedelibas @11115 Ay darısı bana yemek yemeyi özledim doya doya yemek istiyorumm ben zayıflıyım önemli değil bebisim kilo alsın yeter 👶🏼🤗
melikedelibas @Bebisinannesi23 Bende öyleyim sadece soguk su içebiliyorum o zaman biraz daha sabır geçecek hepsi tesekkur ederimm 🤲🤗
Bebisinannesi23 melikedelibas evet evet geçiyo . Ama dediğin gibi az sabır gerekiyo. Rica ederim ne demek 😊
mrvsyma Canım ben 73 le hamile kaldım 65 e düştüm kusmaktan yiyememekten. Dr sıkıntı olmadığını söyledi. Şimdilerde ufak ufak almaya başlıyorum geri.
Asyabuse melikedelibas kuzum ben kusmadım hiç 11 haftalık oldum, yememe rağmen kilo verdim 75tim şu an 71-72 değişiyor bünyesel bir şey bence
Asyabuse benim ikizler 6 gün önden gidiyormuş bende endişelendim mesela kilo veriyorum gelişmezlerse falan diye ama hu hafta bi baktık 11+0 normalde ultrasonda 11+6ile uyumlu çıktılar o yüzden hiç korkma bizim kilo vermemiz onların kilo almayacağı anlamına gelmiyor