2baybannesi _aren sancıniz var ama biraz daha yükselmesi gerekir diye biliyorum kızım da ki nst lerden bildiğim kadarı ile
Melisahinn _aren canım sancıların var ama doğum olabilmesi için sanırım 100lere kadar çıkması gerek sancıların kaç haftalıksınız