Kızlar merhaba perşembe sabahı doğuma alınacağım ama ben hala çok hateketliyim evde durmak istemiyorum ki durmuyorum da yerimde sürekli dolaşmak yürümek gezmek istiyorum acaba doğumdan sonra bunun acısını çıkarır mı bünyem korkuyorum bu yüzden etrafımdaki herkes gezme otur yat dinlen biz senin gibiyken yerimizden kalkamıyoruz diyordu ben tam 20 kg aldım 37+5 günlük hamileyim bebeğin bana hiçbir zararı olmadı bugüne kadar