Canim bende 25 haftalığım ve 1-2 haftadır hareketlerde cidden bir azalma var bende.
Hatta geçen hafta 3 4 gün hissetmedim doktora gittim o da 7. aya kadar normal olduğunu söyledi.
Eskiden çikolata yiyince ya da uzanınca pit pit hissederdim o da yok artık, ara sıra çoook hafif hissediyorum sadece hatta eskiden daha net hissediyordum. Doktorum normal olduğunu söyledi