Kızlar bn en son ayın 16’sında kontrole gittim. Bı ay sonra gel dedi, ikili testi de yapmak istiyorum.. 16’sinda gidersem 13+4 oluyor , ama bn 18 gitmeyi düşünüyorum.. size sorum 13+6 da ikili testi yaparlar mı ?? Çünkü 14 haftadan sonra yapılmıyormuş.