Aybigesrky Yakın zamanda doğum yapan veya bi kaç ay içinde yapacak olan arkadaşlar memnuniyetiniz fiyat bilgisi ve görüslerinizi alabilirmiyim
Merve201119 Aybigesrky bende oraya başlamayı düşünüyorum burdan bir arkadaşa sormuştum doğum ücreti için 7500 dedi muayene ücreti 260 TL memnun olanlar yada olmayanlar fikir verir umarim
Aylin355 Aybigesrky Çınarlı için bi arkadaşıma kendi doktorunuzu dışardan getirmeniz gerekiyor doğum için demişlerdi hala var mı öyle bişey
Aybigesrky Merve201119 telefonla gprustum 360 dediler bende 29 haftanin icindeyim umarim gec kaldin demezler haftaya gidicem nasipse netlestirip soyliyim canim sanada
Sedamm35 Bende Çınarlı ya gidiyorum 200 veriyorum muayene ücreti 15 günde değişecek hali yoksa tabi doktorumda Dilay Gökdeniz