32.haftamdayım. Temel kıyafetlerini aldım yıkadım ütüledim. Bebek bezi, lohusa pedi ve pijama alacağım kendime sadece. Onları da tamamlayınca hastane valizini hazırlarım nasip olursa.
Rabbim hepimize sağlıklı hayırlı ağrısız acısız kesisiz konforlu doğumlar versin 🤲🏻
Benim bebeğimin tekmeleri çok güçlendi. Dokunuşlarıyla karnımı adeta sıvazlıyor. Canı sağolsun tabi ama merak ediyorum Sizin de öyle mi?