Kızlar hamileliğim boyunca akıntı sorunu yaşayan biriyim haftam 37+3 oldugu için doktorum antibiyotik tedavisini bıraktırdı 3 hafta neredeyse sancıdan yattım 36+5 ye cıktım hastaneden sanırım az önce uyandım lavaboya gittiğimde daha yeni gelen bi akıntıyla karsılastım ama bu akıntı garip geldi Boyle kalıp gibi sumuksu kıvamda, onceden de sumuksu kıvamda gelirdi genelde ama bu sefer kalıp gibiydi değişik geldi bana